Oferta

Zwinna organizacja marketingu – dla zarządów, właścicieli oraz menedżerów.

Kompleksowe i spersonalizowane rozwiązania, które pomogą Ci osiągać więcej, szybciej i w sposób bardziej uporządkowany.

Interim Management

W obliczu zmieniających się priorytetów lub braku zasobów, zapewniam tymczasowe wsparcie w zarządzaniu marketingiem.

Korzyści:

  • Szybkie wypełnienie luki w zarządzaniu marketingiem.
  • Efektywne zarządzanie zespołem i projektami w trudnym okresie.
  • Wdrożenie działań poprawiających skuteczność marketingową.

Rekrutacja zespołu marketingowego

Pomagam w rekrutacji ekspertów, którzy nie tylko posiadają odpowiednie umiejętności, ale także wpisują się w kulturę organizacji.

Korzyści:

  • Zatrudnienie odpowiednio dopasowanych specjalistów.
  • Skrócenie czasu rekrutacji i minimalizacja ryzyka nietrafionych wyborów.
  • Wsparcie w budowie zespołu realizującego cele organizacji.

Pozyskiwanie i analiza podwykonawców

Wspieram organizacje w identyfikacji i nawiązaniu relacji z najlepszymi partnerami, którzy oferują najlepszą jakość.

Korzyści:

  • Optymalizacja kosztów współpracy z podwykonawcami.
  • Lepsza jakość realizowanych projektów marketingowych.
  • Budowanie trwałych relacji z rzetelnymi partnerami.

Wygodne wsparcie Hands On

Najlepszą drogą do sukcesu jest inwestycja we własnego eksperta na żądanie – kogoś, kto pomoże Ci szybko uruchomić nowy projekt.

Korzyści:

  • Wspólna praca nad projektami.
  • Przyspieszenie realizacji projektów.
  • Szybkie reagowanie na problemy i bieżąca optymalizacja procesów marketingowych.

Kampanie Digital

Zaplanuję i poprowadzę wielokanałowe kampanie digital marketingowe
(META, TikTok, GADS itd)

Korzyści:

  • Zwiększenie zasięgu i efektywności kampanii online.
  • Generowanie większej liczby leadów i wzrost sprzedaży.
  • Spójna i atrakcyjna komunikacja w różnych kanałach.

Automatyzacja

Wykorzystam automatyzację w procesach reklamowych oraz zoptymalizuję budżety w oparciu o dane historyczne i prognozy.

Korzyści:

  • Oszczędność czasu dzięki automatyzacji powtarzalnych procesów.
  • Precyzyjne targetowanie i personalizacja komunikacji.
  • Zwiększenie efektywności działań marketingowych.