Oferta

Systemy marketingowe oparte na 15 latach doświadczenia

Nie testuj przypadkowych strategii – skorzystaj z gotowych, sprawdzonych rozwiązań!

Marketing Strategy Sprint

Zbuduj skuteczną strategię marketingową w 4 tygodnie! Gotowy framework, który pomoże Ci zwiększyć widoczność, pozyskiwać klientów i skalować biznes.

📦Co dostajesz?

Analizę rynku i konkurencji – gdzie jesteś vs. gdzie powinna być Twoja firma.
Strategię lead generation i performance marketingu (SEO, Ads, content).
Konkretne rekomendacje co do kampanii, budżetów i automatyzacji.
Gotowe checklisty i frameworki do wdrożenia w firmie.

🎯 Dla kogo?

Firmy, które chcą szybko i skutecznie wdrożyć nową strategię marketingową.
Organizacje, które potrzebują gotowego planu działań, zamiast długoterminowej współpracy.
Marki poszukujące sprawdzonych frameworków do generowania leadów i skalowania biznesu.

Interim Marketing Management

Potrzebujesz tymczasowego Head of Marketing? Pomogę Ci wdrożyć strategię wzrostu, usprawnić działania i zbudować efektywny zespół.

📦 Co dostajesz?

Tymczasowe zarządzanie marketingiem (3-6 miesięcy) – bez konieczności zatrudniania na stałe.
Szybka poprawa wyników marketingu – od lead generation po automatyzację.
Wdrożenie strategii growth marketingu i analityki.
Budowa zespołu marketingowego lub wybór najlepszych podwykonawców.

🎯 Dla kogo?

Firmy, które nie mają Head of Marketing i potrzebują doświadczonego lidera na określony czas.
Organizacje, które chcą przejść transformację digitalową i zoptymalizować działania marketingowe.
Marki, które muszą szybko zwiększyć skuteczność działań marketingowych i sprzedażowych.

Marketing Health
Check

Kompleksowa weryfikacja Twojego marketingu – od podwykonawców, przez działania digital, po spójność komunikacji i Value Proposition.

📦 Co dostajesz?

Audyt podwykonawców – ocena skuteczności agencji, freelancerów i narzędzi marketingowych.
Analiza lejków sprzedażowych – czy Twoje leady przechodzą przez proces skutecznie?
Ocena działań digital – SEO, Google Ads, Meta Ads, e-mail marketing, social media.
Spójność komunikacji i Value Proposition –
Lista rekomendacji

🎯 Dla kogo?

Firmy B2B i B2C chcące zweryfikować skuteczność marketingu i podwykonawców.
Organizacje z rozbudowanymi działaniami digital, które nie wiedzą, czy ich budżet jest dobrze wykorzystywany.
Marki chcące poprawić komunikację i Value Proposition, aby skuteczniej trafiać do klientów.