Oferta

Organizacja prawdziwie klientocentryczna

Kompleksowe i spersonalizowane rozwiązania, które pomogą Ci lepiej zrozumieć potrzeby i zachowania klientów, poprawić ich satysfakcję oraz zwiększyć lojalność.

Mapowanie doświadczeń

Usługa polegająca na analizie i wizualizacji ścieżki klienta od pierwszego kontaktu z marką aż do zakupu i po nim + Past Experience.

Korzyści:

  • Identyfikacja kluczowych punktów styku
    i obszarów wymagających poprawy.
  • Lepsze zrozumienie, gdzie i dlaczego klienci opuszczają proces zakupowy.

Audyt doświadczeń

Kompleksowy przegląd punktów kontaktu z klientem w celu oceny ich efektywności i zgodności z najlepszymi praktykami.

Korzyści:

  • Wykrycie barier w procesie zakupowym.
  • Propozycje usprawnień w oparciu o dane behawioralne.
  • Wdrażanie wskaźników NPS, CSAT, CES.

Value Proposition Design

Usługa polegająca na dostosowywaniu komunikacji i oferty do indywidualnych preferencji i zachowań klientów.

Korzyści:

  • Wyższa skuteczność kampanii marketingowych.
  • Zwiększenie satysfakcji i lojalności klientów.
  • Propozycja wartości oparta na potrzebach.

Service Design / Design Thinking

Dzięki metodologii Design Thinking możemy pomóc Twojej firmie w identyfikacji problemów, generowaniu innowacyjnych pomysłów i driverów.

Korzyści:

  • Definiowanie problemów, generowanie pomysłów w zakresie CX.
  • Tworzenie prototypów, modeli etc.

Szkolenia i warsztaty

Dedykowane szkolenia i warsztaty mające na celu wyposażenie zespołów sprzedaży i obsługi klienta w wiedzę na temat psychologii zachowań klientów.

Korzyści:

  • Lepsza jakość obsługi klienta.
  • Zwiększenie efektywności działań sprzedażowych.

Analiza Social Proofingu

Nasza usługa zapewnia kompleksową analizę opinii klientów oraz precyzyjne mierzy siłę Social Proofingu, która przekłada się bezpośrednio na sprzedaż.

Korzyści:

  • Wykrywanie negatywnych wzorców.
  • Zwiększenie satysfakcji klientów poprzez bieżące reagowanie na ich potrzeby.